Συμβουλές σωστής διατροφής

SoulFoodArticleImage

Πίνω άφθονο νερό. (2 με 3 λίτρα ημερησίως)

Η χρονική απόσταση των γευμάτων να είναι τουλάχιστον 3 ώρες.

Δεν χρησιμοποιώ λάδι και βούτυρο για τηγάνισμα.

Τρώω φρούτα ανάμεσα από τα γεύματα, και δεν τα τρώω μαζί η αμέσως μετά.

Δεν τρώω ξινά με γλυκά φρούτα.

Το τελευταίο γεύμα να γίνεται τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον ύπνο.

Σε κάθε γεύμα συνδυάζω πρωτεΐνη με υδατάνθρακα.

Αν γυμνάζεσαι, το τελευταίο γεύμα πριν την προπόνηση να είναι τουλάχιστον 2 ώρες πριν.

Προσπαθώ καθημερινά να τρώω τον ίδιο αριθμό γευμάτων

Η σειρά των γευμάτων μπορεί να είναι οποιαδήποτε π.χ (Τρώω το πρώτο γεύμα το βράδυ)

Προσπαθώ να προσαρμόσω σταδιακά την δίαιτα στο ημερήσιο πρόγραμμα μου και όχι απότομα.

food_healthy_choice

Πολλές φορές θα έχεις αναρωτηθεί γιατί δεν χάνεις κιλά. Ίσως έχεις πάει γυμναστήριο, έχεις κάνει αερόβια, πέρασαν μήνες, και πάλι δεν βλέπεις διαφορά.  Είναι πολύ απλό… Αν δεν κάνεις διατροφή, όσο γυμναστική και να κάνεις πάλι δεν θα δεις διαφορά. Οπότε το πρώτο πράγμα που θα σκεφτείς είναι, το τι πρέπει να τρως, και πως θα συνδυάζεις τα γεύματα σου. Γιαυτό ας δούμε μερικά πράγματα βασικά.  Μειώνεις τον υδατάνθρακα. π.χ (πατάτα, ρύζι, μακαρόνια, ψωμί) Γενικά τα ζυμαρικά. Αυτό που πρέπει να αυξηθεί είναι η πρωτεΐνη. π.χ (Αυγά, κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρια).  Κάθε γεύμα πρέπει να είναι ψητό ή βραστό (όχι τηγανισμένο) Αποφεύγουμε τα γλυκά και προτιμάμε φρούτα, αλλά καλύτερα να τρώγονται μέσα στην μέρα, και όχι αργά το βράδυ.

Ο Αλέξης δουλεύει σαν Founder & CEO στις ιστοσελίδες Click@Music και HOMEBOY ενώ ταυτόχρονα παίζει σαν Dj σε διάφορα μαγαζιά. Στον ελεύθερο του χρόνο δημιουργεί απίστευτα spotάκια και λιώνει στον υπολογιστή του σαν να μην υπάρχει ο έξω κόσμος.