Γιατί καθυστερούν τα παιχνίδια στα PC;

delayed-625x351

Ένα πολύ πολύ ενδιαφέρον άρθρο διαβάσαμε στο PCGamesN. Τι αφορά; Τις κυκλοφορίες στα PC που, παραδοσιακά πλέον, εμφανίζονται με χαρακτηριστική καθυστέρηση σε σχέση με εκείνες για τις κονσόλες. Το περί ου ο λόγος κείμενο υπογράφει ο Τιμ Έντουαρντς και διηγείται το πώς άνθρωπος μέσα από τη βιομηχανία του είπε χαρτί και καλαμάρι, off the record, τι παίζει με τα… καθυστερημένα PC games.

Παίρνοντας συνέντευξη από κάποιον για ένα παιχνίδι, αποφεύγει χαρακτηριστικά να απαντήσει την ερώτηση: «Μπορείτε να μου πείτε γιατί το παιχνίδι δεν θα κυκλοφορήσει στα PC την ίδια μέρα που θα βγει στις κονσόλες»;

Είναι ωραίος τύπος, βλέπω ότι θέλει να μιλήσει και να μου εξηγήσει τον λόγο αλλά το βλέμμα του παίζει δεξιά κι αριστερά, γνωρίζοντας ότι δεν πρέπει να απαντήσει και, αντιθέτως, να δώσει μια τυπική PR-ο-απάντηση.

«Αν κλείσεις το μαγνητόφωνο και μιλήσουμε off the record, θα σου πω».

Είναι κρίμα μεν αλλά το θέμα είναι πολύ σημαντικό για να μη δει το φως της δημοσιότητας.

Μόλις το μαγνητόφωνο κλείνει και βεβαιώνεται ότι η ανωνυμία του θα διατηρηθεί, ανοίγεται. Το πρόβλημα είναι απλό: οι εκδότες του παιχνιδιού και οι διευθυντές του στούντιο στο οποίο δουλεύει, τρέμουν την πειρατεία. Καθυστερούν την έκδοση για PC του παιχνιδιού τους γιατί ξέρουν πως υπάρχει κοινό που προτιμά να το κατεβάσει τσάμπα παρά να το αγοράσει. Αν η έκδοση για PC διατεθεί και εν τέλει σπάσει, θα διαμοιραστεί παντού. Αν δεν υπάρχει έκδοση για PC, τότε ναι μεν θα υπάρχουν απώλειες λόγω πειρατείας, πλην όμως σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα.

Τίμια απάντηση σε μια ξεκάθαρη ερώτηση. Γιατί όμως να μην τα πει όλα αυτά επώνυμα και ανοιχτά;

«Αν τα πούμε όλα αυτά δημοσίως, το ίντερνετ θα μας μισήσει».

Έχω ακούσει παρόμοιες ιστορίες από πολλούς δημιουργούς και εκδότες videogames αλλά κανείς δεν έχει τολμήσει να παραδεχθεί κάτι τέτοιο ανοιχτά μιλώντας σε δημοσιογράφο. Ο φόβος της αρνητικής κριτικής είναι τεράστιος: τα «καυτά» σχόλια, τα γεμάτα «γαλλικά» threads σε forums, ο πόλεμος των «flames» και η οργή στο Twitter. Όλα αυτά εκτός των αρνητικών αποτελεσμάτων που φέρνουν, είναι και εξαντλητικά.

[Via]

Όταν δεν βρίσκεται μπροστά από μία οθόνη, παραμιλάει, τρέμουν τα χέρια του και έχει σπασμούς. Φανατικός «PCάς», με έφεση στο web design, δεν «καίγεται» συχνά αλλά όταν το κάνει, φωνάζουμε την Πυροσβεστική.